Evita Hotel & SPA – nasz wypad w Bory Tucholskie <3

W minionym tygodniu spędziliśmy czas w hotelu Evita ;-). Od czasu do czasu lubimy pojechać gdzieś na kilka dni i nic nie robić, nie planować zwiedzania tylko korzystać z uroków hotelu.

Evita – lokalizacja

Przepiękne lasy, nieopodal jezioro, to wszystko gwarantuje cudowną bliskość natury ;-). W tak cudownym miejscu zlokalizowany jest hotel. Tleń to urocza miejscowość położona w Borach Tucholskich. Od hotelu do miejskiej plaży jest około 10 minut spacerku ;-).

Hotel – wystrój i pokoje

Hotel urządzony jest w bardzo eleganckim, klasycznym wydaniu. W wystroju dominują barwy czarno-białe. Bardzo fajnie wykorzystane jest otoczenie hotelu. Z jednej strony las, a tam restauracja, basen i taras, na którym można zamówić coś z restauracji lub kawiarni.

Mieliśmy pokój Comfort DBL z balkonem – dla naszej trójki był wystarczający. Chociaż zmieniliśmy umieszczenie Laury łóżka. W pokoju jeszcze była szafa oraz biurko. Wszystko było dobrze urządzone, a pokój z łazienką był czysty, jedyny minus to niewygodne poduszki (rzecz gustu), ale nam dobrze się na nich nie spało.

Wyżywienie

W cenie noclegu mieliśmy śniadania oraz obiadokolacje. Wybór nie należał do największych, nie mniej każdy z nas mógł znaleźć coś dla siebie.

Byliśmy także w restauracji hotelowej – Amelia. Menu restauracji jest bardzo urozmaicone: począwszy od mięs kurczaka i wieprzowiny, po kaczkę, królika oraz dziczyznę, do tego ryby. Oprócz makaronu nie było innych głównych dań bezmięsnych. Składniki poszczególnych dań pochodzą od lokalnych dostawców.

Zamówiliśmy dla siebie kozi ser, krem z grzybów leśnych oraz consomme z kaczki, a na deser obowiązkowo creme brule! <3.

Dania były pyszne, aromatyczne i dobrze doprawione. Nie zamówiliśmy nic więcej, ponieważ nie byliśmy aż na tyle głodni. Chociaż Maćka kusił królik ;-).

Wieczorem chcieliśmy zamówić drinki (dla mnie oczywiście 0% :D), ale okazało się, że bar czynny jest tylko do 20! Akurat to uważam za ogromny minus, rozumiem, że byliśmy poza sezonem, nie mniej goście hotelowi byli, pogoda dopisywała, aby sobie posiedzieć na tarasie/balkonie i spędzić czas przy dobrych trunkach;-).

Atrakcje

Na terenie hotelu znajduje się przepiękny basen! Można zrelaksować się w jacuzzi lub pływać w basenie i podziwiać piękny widok na las! Ogromny plus za basen dla dzieci! Blisko jacuzzi, więc rodzice mogą rozkoszować się hydromasażem, a dziecko w tym czasie bawi się w płytkim basenie ;-). Mojej Laurze w basenie dla dzieci brakowało zjeżdżalni.

Dla dzieci na świeżym powietrzu czeka plac zabaw. Jest także boisko do piłki nożnej, kosza, siatkówki oraz tenisa. Koło boisk jest siłownia, druga zlokalizowana jest w hotelu, ale głównie jest tam bieżnia i rowerki.

Jest także pokój zabaw dla dzieci, ale dla tych najmłodszych – tak do 5 lat.

Nasza opinia

Miło wspominamy pobyt w Evita Hotel. Odpoczęliśmy i spędziliśmy, rodzinny czas, a na tym nam najbardziej zależało. Bez pośpiechu, bez planu zwiedzania, po prostu robiliśmy to na, co mieliśmy ochotę. Doceniamy takie chwile;-). Polecamy hotel każdemu, kto chce wypocząć, a dodatkowo spędzić czas blisko natury ;-).

Chociaż nie wiem, czy mogę powiedzieć, że odpoczęłam, bo razem z Laurą, spędziliśmy dużo czasu w basenie :D. Z basenu roztacza się jeden z piękniejszych widoków – totalnie nasze klimaty <3.

Polecamy Wam ten hotel ;-).